ingen rubrik..

Jag suger på att, vad säger man? Att låta nagellacket torka :P nej men jag får ju typ måla om femtioelva gånger! för att jag råkar kladda ut det! tex skulle jag dra upp byxorna och då fick jag nagellack på tröjjan... och så skulle jag ta på mig skorna och då kom det nagellack på skorna och det blev as fult... :P
-
Har vart med en kompis typ hela dan efter skolan och vad har vi gjort då? :O jo ingenting. eller vi försökte dansa brake dance (hur det nu stavas) i sängen och så men typ inget mer :P haha vi gör aldrig nånting när vi är själva :P men på något konstigt sätt så har vi kul endå ;)
-
Min lilla gosis :)
Och juste! Jag fyllde ju år i lördags men då var jag hos mamma, och vi byter på måndagar så jag fick mina presenter från pappa igår och då fick jag lite grejor till mig och charmtroll.
Ett par ridbyxor, två par ridstrumpor och en sån där flughuva till charmtroll :)
skitsnygga grejer ;) sen fick jag ju mer saker but that's not interesting ;)

Kommentarer
Postat av: Linn Andersson

tack, detsamma! :)

2012-05-23 @ 15:51:15
URL: http://linnnanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0