Gick ju super!

Det gick faktiskt riktigt bra men ponny/hästridningen! Hon var hur lugn och duktig som helst! :) Först åkte jag och sara ner till stallet och fixade henne superfin och sen red vi till skolan. Det tog ett tag men vi kom fram Och där stog dom på led och väntade ;) haha , men det gick jättebra! det var några små som red och jag sa jag till dom att dom skulle säga till om dom höll på att glida av och vad ser jag när jag vänder mig bakot och kollar, jo då håller den där lilla på att glida av så jag typ släpper hela grimskaftet och allt för att ta tag i henne så att hon inte skulle ramla av! Fast allt gick bra, men dom säger ju ingenting :P Det är ju lite kul att alla människor som ser Charmtroll i alsike (där det inte brukar komma så mycket hästar) kollar på henne som om dom aldrig har sett en häst förut och alla små typ bara ÅHH KOLLA MAMMA EN HÄÄÄST! :P  haha
'
(inte bilder från idag)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0