dagens ridpass!

jag kom ner till stallet ganska sent, typ halv 7 nått sånt. Mamma följde med idag också, men först red vi på grusvägen i skogen ett tag och sen red jag ute på åkern på volt. Hon är jätteduktig på galopp i vänster varv men inte riktigt så bra i höger.. Men det blir bättre! Och det är kul! Vet inte varför hon helt plötsligt inte ville galoppera höger längre men det verkar inte vara för att hon har ont i alla fall!
,
Det känns som att jag skriver typ exakt samma sak varje gång jag skriver om " dagens ridpass" :P nej men jag gör inte riktigt samma saker även om det är ganska lika, jag har ju lixom bara en äng och skog att rida i, ingen ridbana eller ridhus eller så. Så man får ha lite fantasi vad man ska hitta på varje gång! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Dagens blogg är nu utsedd :) Klicka in och se om det blev du ;)



http://johannasfotoo.blogg.se/2012/may/vinnaren-av-dagens-blogg-aven-en-ny-omgan.html



Blev det inte du? Då kan du anmäla dig igen i samma inlägg :P



Kramar

2012-05-21 @ 11:04:53
URL: http://johannasfotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0