Hovslagaren och allt !

Hovslagaren skulle komma kl. 4 så jag åkte ner innan och tänkte att jag kan rida innan. Jag kom ner typ kvart över tre och börja rida vid halv. jag red typ fem minuter på åkern sen ser jag hovslagarens bil komma så jag fick rida tillbaka igen, men jag red barbacka så det var bara att ta av trenset och så blev hon skodd. På första sidan gick det inte så jättebra men på andra sidan gick det bättre när jag kom på att om jag stod och lekte med charmtrolls mun och störde henne lite så att hon tänkte på lite annat så gick det bättre! Sen red jag efter att hovslagaren hade åkt också och det gick superduper! :D
 
(bilden är inte från idag!)


Kommentarer
Postat av: ebba & isabella

sv :tack:)

2012-03-09 @ 21:41:23
URL: http://wejustsmile.blogg.se/
Postat av: joanna-livet med Aspergers syndrom!

Svar: kul att du ville vara med i dagens blogg! en vinnare är nu utsett så går in och se om de är du eller passa på att anmäla dig till morgonstävling:)



Ps. Ett tips är att följa mig på bloglovin/blogkeen för att se direkt när det kommer upp nya tävlingar:)

2012-03-10 @ 21:50:32
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0