Helgen

Igår när jag kom hem från skolan hade vi lite problem med nån död spindel på mikaelas rum som jag behövde ta ur och sen rymde kaninen men vi fick in henne igen. Sen åkte jag och red, och det var jättevarmt ute! Jag red mest ute på ängen sen på lite andra ställen runt där också, vi travade och skrittade, ingen galopp pga att vi inte vet om hon kanske har ont eller så efter som att hon inte vill galoppera höger galopp så stretcha henne lite efter och så. 

Idag körde jag först match med 97orna och vi vann med 19-17. Sen gick vi lite i täbycentrum innan andra matchen med 98orna och den vann vi också med 16-2 tror jag det blev. Det var en bra sissta match för säsongen! Det var kuligt ;)
Har vart borta hela dan så nu sitter jag och slappar i soffan ;)

vad har ni gjort i helgen då? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0