Handboll, rida och annat!

Igår hade vi handbollsträning och då följde mikaela med och testade och de gick bra! Efterdet när vi var på väg till bussen såg vi pappa på form så vi gick in till honom och tränade där vi också. Jag får j igentligen inte men pappa fråga ochjag fick endå så jag tränade i typ 45 minuter till eft handollsträningen ,så idag har jag träningsvärk...
Aa ock idag böra en ny kill iklassen och det var typ det som va annorlunda i skolan, annars var allt som vanligt. Efter skolan gick jag hem och var lite med Molly (hunden) ute på tomten, sen fick jag packa väskan som ska till mamma och sen åke jag och red! Det var jättevarmt ida! det var typ 17 grader i skuggan så då var det ju typ över 20 i solen! det var jätteskönt! Och det gick bra att rida också, och nu sitter jag här och ska jag göra skit läxa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0