Dagens ridpass

Jag åkte till stallet när klockan var typ halv 4. Det är så skönt att det är ljust ute nu! För ett tag sen vid den tiden var det ju kolsvart! Aja men redan när jag kom busade dom runt i hagen så jag visste att hon skulle vara på lite bus humör och jag hade rätt ;) Först gick jag runt med henne i longerings linan ute på gården utanför och det tyckte hon var kul! Hon gick så fint efter mig och så fort hon kom en bit bakom travade hon ikapp mig och så gjorde hon lite små skutt ibland också. Sen longerade vi lite också och efter det red vi på ängen och det gick ganska bra. Ibland när hon kände för det så bockade hon lite och så men jag ramla inte av och det blev ett bra ridpass ändå så det är bara att vara glad :)
Bilder från idag!
Och sen på vägen hem mötte vi en glad tjej som gärna ville in i bilden och hälsa! Sötis Molly!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0