Planer för morgondagens ridpass!

Nu har jag pratat med hon som äger ridskolan en bit bort härifrån så nu hyr vi ridbanan hela juni! Och då får man rida när man vill så fort banan är ledig! Så det är jätteskönt, så nu kan man äntligen börja träna på riktigt :)
Så dit kommer jag nog att rida imorgon och kolla o den är ledig, men dom lär ju ha lektioner där då men ska kolla i alla fall! Sen ska vi nog rida lite i skogen, lite slalom mellan träden, jag ska försöka hitta nån bra backe så att Charmtroll får klättra lite också. Har hört av flera att det är bra träning för ryggmusklerna och även andra muskler. Vi brukar ju rida mycket i skogen men ska försöka tänka lite mer på vad vi gör och hitta lite mer bra sätt att träna upp henne mer på. Kan ju erkänna att hon kanske inte är i världens bästa form just nu, men det är svårt när man inte har nått bra ställe att träna ordentligt på! Har ju lixon en grusväg som jag brukar rida på och den går ju inte att göra så jättemycket på.
'

Kommentarer
Postat av: Lova

Sv: Låter kul, vad gjorde ni för något då? :)



åh, annars har jag bara slappat, haha ;)

2012-06-03 @ 22:06:51
URL: http://flickor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0