Dagens ridpass

Jag skulle igentligen rida till ridbanan men jag orkade helt enkelt inte det... Jag har vart jättetrött hela dan, och det tar ju ett tag att rid dit. Och så spöregnade det och klockan var typ halv 7 och jag hade inte ätit heller, så det fick bli en tur barbacka i skogen och på grusvägen och så longerade jag lite efter det. Det gick bra men hon var lite busig idag :P Men jag fattar ju varför! Det regnar och är svalt och inga flugor och allt är super ;) Jag tog inte så mycket bilder idag efter som att det var så tråkigt väder men här kommer lite bilder från förra gången!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

har gjort en ny blogg!
kan vi göra länkbyte ? :)
KRAM!

Svar: Absolut! :D Fixar det nu! :)
emidanasbrandt.blogg.se

2012-06-27 @ 21:59:02
URL: http://frimle.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0