Dagens ridpass - #Skogstur # Hopp över bäck

Det var kul att komma till stallet idag! Det känns som att det var länge sen, även om det typ var två vecka sen! Vi har inte varigt hemma så jag har inte kunnat rida. Asså det gör änns dag när dom kommer springande när man ska hämta dom i hagen! <3 Vi red ut i skogen idag som vanligt men vi tränade lite på tempoväxlingar och lite skänkelvikningar och så idag. Sen hoppade jag med henne på första gången på länge! Vi hoppade över ett litet dike och det tyckte hon var kul! Hon vart jätte pigg efter att vi hade hoppat och jag fick trava runt med henne på volt ett långt tag för att hon skulle lugna ner sig! :) haha man märker tydligt på henne när hon tycket om något! Om vi hade hoppat på bana så är jag säker på att hon inte hade tyckt att det hade varigt lika kul, men skogsmulle som hon är så är det bästa som finns (efter havre) att busa i skogen! :D <3


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fina bilder :)

Svar: Tack :)
emidanasbrandt.blogg.se

2012-07-20 @ 10:52:51
URL: http://perfectbeaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0