Alborgen!

Idag åkte vi till Alborgen! Det är som Bodaborg, och om ni inte vet vad det är så är det som en fångarna på fortet grej :P Man får gå in i olika rum där man ska lösa en massa saker för att komma vidare till nästa rum och så! Det är kul! Vi var två lag och mitt lag vann såklart xD Haha nä men det var kul :)
 
Vad ska man göra på sommarlovet när alla kompisar är bortresta? Nån som har något tips för jag kan verkligen inte hitta på något att göra! Detg är ju tråkigt att bara sitta med datorn hela dan! Specielt när det är fint väder ute, vilket det i för sig inte har varigt på typ hela sommaren.. Nej men jag behöver lite tips! 
 
Och nu har min lilla plutt kommit hem igen! <3 Molly har varigt borta hos en annan medans vi var på semester! Och det var konstigt att komma hem utan att en överlycklig hund kom flygande i dörren. Men idag hämtade vi hem henne igen <3 det var skönt, det känns tomt utan henne!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0