Tolkat (som jag inte visst att det hette)

Igår åkte hela familjen ut i skogen med både häst och hund, och vi åkte pulka efter chamtroll och vi grilla och det var jättekul! Det var as kul att åka pulka efter charmtroll när hon galoppera, och jag, Mikaela och Christin turades om att rida! Fast det stänkte så mycket snö så man fick blunda! Sen gick jag, min lillasyster och vår kompis Hanna dit idag också och vi åkte pulka efter idag med! så jag och hanna turades om att rida. Idag tog vi det lite lugnare så det blev mest skrit och trav. Molly fick följa med idag med men idag var hon jobbigare,,, men det gick bra endå!
Det var i alla fall jättekul! :) Glömde kameran så det blev inga bilder :( men det kommer några andra bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0