Jag är rädd för...

Nattfjärilar
Nattfjärilar är jätteläskiga om dom flyer men inte om dom sitter still! då kan jag bara ta dom i handen men om dom flyger! :O Jag vet inte varför men jag blir jätterädd när dom flaxar sådär fort!
 
Kackerlackor
Dom är läskigast av allt! Jag börjar nästan gråta när jag ser dom! Och jag är lixom en sån som gillar typ alla djur, men kackerlackooooor! Dom springer så fort! Jag skulle seriöst kuna stanna hemma från en semester resa mo det fanns kackerlackor där! 
 
Höjder
Fast det har faktiskt blivigt bättre! Men jag tycker fortfarande det är läskigt! Som typ innan jag gick höghöjdsbanan i idre trodde jag att jag inte ens skulle klara att gå upp och att jag typ skulle svimma men jag klara hela! Och till och med den högsta! Och jag vågade hoppa från  3:an, eller vågade.. jag hade ite så mycket val, jag blev i puttad :P
en det har blivigt bättre  alla fall! 
 
Fästingar
Men det finns väl ändå ingen som gillar fästingar! Eller hur?
 
 
Sen är jag sädd för mer saker men jaga orkar inte skriva mer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0