Valborg imorgon!

Idag har jag vart med kompisar i Väsby centrum och sen var vi ett tag hemma hos dom också och Aa det är typ det jag har gjort idag om någon bryr sig :P vet inte varför ni skulle bry er om det men aja det var i alla fall kul!

imorgon är det vaaalborg,, och det verkar som att det kommer bli ganska skönt ute och inte kalt och skit :D har inte riktigt fattat vad vi ska göra imorgon men vi har massa saker och folk vi ska träffa. Det är kul!

och om ni undrar, om det typ verkar som att jag aldrig rider så är det för att det är andra i familjen som också rider , även om jag typ rider mest, flera gånger i veckan faktiskt även om jag ibland glömmer att skriva om det.. :) och nu sissta tiden, typ de senaste 2 veckorna elr så så har jag faktiskt inte ridigt så mycket, men jag har inte hunnit och inte kunnat så då får andra rida.

så nu har jag fått skriva av mig nu innan jag ska sova..! Tacktack å godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0