Så kan det gå...

Jag åkte och red idag efter skolan och det gick ju sådär, jag red Barbara och han bara komma ut på ängen och då såg hon  en lite väderkvarn som dom hade ställt ut på tomten bredvid (den har hon blivit jätterädd för förut) och hon går och kollar på den i några sekunder och sen vänder hon runt och galopperar tillbaka till stallet och där på marken ligger jag. Men jag gjorde inte illa mig i alla fall, elr fick lite ont i handleden men det är lugnt! Så det var andra gången som jag ramlat av och förra gången ramla både jag och hästen, men det gick också bra som tur var! Aja men sen var det bara att gå och hämta henne och rida klart! :)

Kommentarer
Postat av: Team RB

super! fin blogg!

2012-04-19 @ 10:31:52
URL: http://www.ryttarblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

fin blogg, kika gärna in min blogg! kram



http://secondstore.blogg.se



2012-04-19 @ 14:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0