jag har TÄNKT!

Vet ni vad jag kom på igår när jag låg i sängen och inte kunde sova? Att det är väl inte så kul för er att veta vad jag har gjort varenda dag, dom flästa vet ju lixom typ inte vem jag är :P elr jag vet inte.. men vet bara att jag inte tycker att det är skitkul att gå in på en blogg och få reda på att den "främlingen" tex har vart på stan med en annan främling :P haha elr att den "främlingen" har ätit köttbular till middag! Äre bara jag som tycker så erl är jag typ helt crasy? haha kom bara på det, så ska försöka skriva om lite annan istället, fast jag kommer inte att sluta med det helt!! men kommer skriva om lite annat också :) men jag vet ju inte? ni kanske tycker att det är jättekul att läsa om vad "främlingar" gör på dagarna så slutar inte helt med det i fall att ;) Haha

Kommentarer
Postat av: Haldis johanna

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

2012-04-30 @ 18:50:45
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0